1 Augusti - System Of A Down - Roulette

Jag har fastnat för System Of A Down, efter ett tips av N. Helt otroligt bra är de, jag vet inte hur jag ska förklara.
Det är något med det faktum att de har så många olika låtar, det verkar nästan inte finnas något slut - vilket såklart gör mig glad. Så jäkla glad.

Det är inte bara lugna låtar, utan också sådana med mer fart i.
Det finns låtar för alla stunder, för dem då man bara vill bryta ihop och gråta, och de stunder man känner att man behöver mer kraft för att klara av allt. Jag älskar det.
Hatar att behöva leta efter en massa olika band. Nu har jag allt jag behöver i ett och samma band.

System Of A Down - Through sickness and health.



I have a problem that I cannot explain
I have no reason why it should have been so plain
I have no questions but I sure have excuse
I lack the reason why I should be so confused

Kommentarer
Skriv en rad och gör min dag


Kommentera här:

Jag heter:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0