11 Augusti - As Digital As Can Be

Har varit i stan med R 2 idag, riktigt kul har jag haft.
 Vi gick in på 4Sound, och jag blev påmind om varför jag velat köpa de där trummorna. Fick dessvärre inte med mig några sådana hem på grund av plats- och pengabrist, men en katalog för att kunna visa mamma och pappa tog jag med.

Första reaktionen jag fick av dem var väl bra, men när de fick se priset... Aj aj, där sprack det, kan jag säga.
Nu sitter jag alltså här och letar efter digitaltrummor på internet. Har hittat en del bra erbjudanden, och dessutom hört av mig till en del som säljer, så nu är det bara att hålla tummarna.

Eftersom jag börjat bli riktigt desperat efter månader av väntan, du eller någon du känner råkar inte ha ett par digitaltrummor som jag kan köpa..?

((Oh my gosh - I am desperate.))

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack för tipset ^^

nej jag tror inte jag blev så snurrig av beskrivningen ^^

i alla fall inte värre än vanligt ^^



kram på dig

2008-08-13 @ 19:31:42
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Skriv en rad och gör min dag


Kommentera här:

Jag heter:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0