13 Augusti - It Makes Me Proud To See Your Progress

Jag har upptäckt en del saker om mig själv - igen.
Jag vet nu att en person jag gillar verkar ha blivit nedknuffad från mitt hjärtas prispall, i alla fall en liten bit. Jag märkte att en annan person verkligen blivit en Någon för mig.

Jag skiter i vad andra säger, för det kan denna person också göra. Jag är imponerad. Blir smått inspirerad av sättet denna person hanterar saker. Sättet personen agerar. Inte bryr sig.

Vid en första anblick verkar personen i fråga ha så kallat low self-esteem, dåligt självförtroende. Tittar man närmre blir man bländad av en otrolig personlighet. Jäklar, vilken personlighet. Den får mig att bli stolt över att känna en så pass stark person.

Jag vill bara vara nära, kanske i hopp om att bli smittad av allt detta positiva.

Jag blir stark i den personens sällskap.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Björk

Vem är de ?

2008-08-13 @ 22:35:11
URL: http://becca91.blogg.se/
Postat av: Bella

Sv: Ja visst var han klok Mr Wilde...och jag tycker det citatet är så tidslöst också (heter det tidslöst?- jag översätter fritt från engelskan..ha ha ha- Har varit borta för länge!)



xxx

2008-08-14 @ 09:14:05
URL: http://bellasweb.blogg.se/
Skriv en rad och gör min dag


Kommentera här:

Jag heter:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0