3 Augusti - Renande regn

Happ. Nu blir det att gå upp tidigt imorn för att åka till Stockholm då.
I'm so excited - that I just can hide it.
Nej då, kul ska det faktiskt bli. Liten familjesemester, något jag inte varit med på under de närmaste två åren. Tänkte att jag kunde bjuda lite på mig själv, med alla mina positiva förändringar.
Det är väl snällt? Mamma blir i alla fall glad.

Trodde jag skulle kunna sova ut lite nu under mina lediga dagar, men eftersom jag inte kommer hem förrän onsdag kväll kraschade de planerna... Och jag som ska jobba på torsdag och fredag. Suck.
Men men, det blir lite lättare om man är positiv. Eller om man bara låtsas vara det...
Nåja, nu ska jag rita lite och sen sova.

G'night.


Kommentarer
Skriv en rad och gör min dag


Kommentera här:

Jag heter:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0