30 Augusti - Somebody Else's War

Tittar på Pearl Harbor.
Jag hatar verkligen den filmen. Hatar den för att den är så bra.
För att den fortfarande kan få mig att börja gråta.

Jag trodde att jag inte skulle fälla tårar den här gången, men jag hade fel.
Jag antar att det är mycket känslor som behöver komma ut.

Att gråta kan få en att känna sig väldigt ren efteråt. Eller tom.
Alla känslor bara försvinner, man blir helt nollställd. Jag vet inte om det är bra eller dåligt.

Jag borde egentligen inte se sådana här filmer. Jag blir helt knäpp efteråt.
Överanalyserar varenda scen, letar efter någon slags symbolik. Tror att det ska ge mig svar.
Det blir inte alltid så. Jag blir bara ännu mer förvirrad.

Filmer har nog lite den effekten.

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag börjar med gråta till den där filmen.Så jag kollade inte på den igår för igår var min vara glad dag^^:)

Älskar dig så enormt mkt Bella<3 Glöm aldrig det

2008-08-31 @ 08:43:30
URL: http://becca91.blogg.se/
Postat av: Lisa

så himla underbar film ju :)

2008-08-31 @ 11:01:33
URL: http://wlisa.blogg.se/
Skriv en rad och gör min dag


Kommentera här:

Jag heter:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0