31 Augusti - Tough Life

Jag vaknade just och insåg att jag sovit.
Vill bara påpeka att jag i princip aldrig brukar sova såhär mitt på dagen, men idag var ett undantag. Nu har jag i alla fall inte lika ont i magen längre, det är skönt.
Har spelat Hans Zimmers Tennessee konstant, den som spelas i Pearl Harbor, och är förvånad över att jag inte lessnat på den redan.

Jag är verkligen en sucker för soundtrack.

Inte kom jag in på min blogg först heller, väldigt läskigt var det. Jag trodde att det var fel på själva sidan, eller att någon hackat sig in på min blogg (nu när jag tänker efter vore det väl egentligen ganska konstigt om någon skulle få för sig att göra det). Sedan insåg jag att jag inte lyckats logga in för att jag hade caps lock i.
Lyckat.

Det verkar inte bli samma sorts inlägg idag som dem jag brukar skriva.
Fucking mens.

Kommentarer
Postat av: Becca

Älskar dej grymt mkt Bella.Du är den personen jag inte tänker släppa ur mitt hjärta.<3

2008-08-31 @ 19:38:48
URL: http://becca91.blogg.se/
Skriv en rad och gör min dag


Kommentera här:

Jag heter:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0