14 Augusti - What Is "Your True Self"?

Jag kan känna mig så otroligt feg ibland.
Om jag vore ett djur skulle jag säkert vara ett rådjur eller en hare. Man kan stå och titta på dem ett bra tag, men så fort man gör sig hörd, tittar de upp och springer sedan därifrån, så fort som benen bär.
Med detta menar jag inte att jag är särskilt bra på att springa, absolut inte.
Vad jag menar är att jag kan verka modig och väldigt utåtriktad, när det egentligen är tvärtom.
Det är bara en dålig fasad.

När jag sedan märker att någon ser mig på ängen, hur jag egentligen är som person, springer jag iväg.
Jag klarar inte av att någon ser mig, om jag inte själv krypit ut ur det skal jag bosatt mig i.
Jag måste vara mitt riktiga jag ibland, för att inte totalt låta det vara i skugga. För att ha något att komma tillbaka till om någon ser igenom min falska identitet.

Tills vidare får bara de jag litar på se mig. Verkligen se mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha jo jag kan ju försöka förklara iaf ^^

har du lyckats extrahera dom till rätt format så är det bara att gå in i kontrollpanelen och lägga in dom i teckensnitt ^^



hoppas du lyckas :)

i annat fall får du höra av dig så kan jag försöka hjälpa dig bättre :)

2008-08-14 @ 19:07:30
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Postat av: evelina

trevlig blogg :)

2008-08-16 @ 18:57:32
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Skriv en rad och gör min dag


Kommentera här:

Jag heter:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0