9 Augusti - Like Life's Knocking At Your Door

Minns ni de där två dagarna som jag fasade inför? De sista dagarna jag skulle jobba?
Glöm att jag nånsin tyckte de skulle bli jobbiga. Raka motsatsen var det faktiskt.
På grund av regnet, som inte ville avta, var det inte mycket som behövde göras. Städa lite, spela kort och fika var väl vad vi gjorde - och det klagade jag minsann inte över...

Slutade vid tre igår, och tanken var att mamma skulle hämta mig. Dessvärre blev hon lite sen, så jag var lite med P och J, vilket var rätt kul. Lite fotboll och prat gjorde faktiskt min dag, om jag ska vara ärlig.
När mamma (äntligen) kom, skulle hon handla med, så jag stannade en stund till.
P skulle äta, så jag och J pratade lite. Vi hittade en jättesöt harunge, fast den blev rädd och sprang runt, runt.
Fort sprang den, och lika fort sprang den sen ut ur hockeyrinken som vi var i och över fotbollsplanen. Som ett skott..!

Idag planerar jag att vara hemma och ta det lugnt, ensam då eftersom familjen ska på eldfest...
Blir nog soft. Har hittat en bra låt, kan inte hitta någon med bättre ljudkvalitet, så denna får duga.

System Of A Down - Hit me baby one more time (acoustic cover)

Worth listening to.



Kommentarer
Postat av: Rebecca Björk

Britneys ju^^

2008-08-09 @ 17:58:34
URL: http://becca91.blogg.se/
Postat av: Sofia

japp allt är "hemgjort" ^^

kul att du tyckte det va snyggt ^^

det har ju gått åt ex antal timmar i photoshop ^^ men det är helt klart värt det

2008-08-09 @ 21:36:51
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Postat av: Sofia

jo man kan ju hitta på mycket med designadinblogg.se, photoshop och www.dafont.com ^^

rekomenderar värkligen att gå in där och hämta hem roliga teckensnitt som man kan använda sen i word ^^ vill du veta hur man gör kan jag berätta det för dig ^^ (om du inte listar ut det ^^)



ha det så bra <3

2008-08-10 @ 17:23:10
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Postat av: Sofia

tänkte jag skulle passa på och fråga dig hur du har lagt in bakrunden med molnen när jag ändå håller på ^^ har inte riktigt fått kläm på det än ^^

skulle vara tacksam för ett tips om hur man gör ifall du har tid ^^

kram på dig (ses väl i skolan sen antar jag ^^)

2008-08-11 @ 19:15:39
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Skriv en rad och gör min dag


Kommentera här:

Jag heter:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0