23 juli - Trött som fan

Är jättetrött idag,  har inte sovit speciellt mycket i natt...
Var med R igår, käkade på grillen, "halvbadade" och spelade fotboll. Massa prat blev det med :)
Vid tio åkte hon hem, tyvärr :/ Men kul har jag haft :D Hoppas på torsdag också...
Stannade kvar med P och J till typ midnatt, vilket mamma inte uppskattade >< Skyndade mig hem, MEN - jag körde på något..! Stackars lilla djur :( Vågade inte kolla hur det gick heller, eftersom jag inte var säker på om det var en grävling eller katt. Grävlingar blir tydligen väldigt aggressiva om de skadar sig, så jag var feg och åkte hem...

Nåja, kul har jag i alla fall haft - tack R! Love you lots <3

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag åkte hem halv 11 :P^^ knas unge ^^ Älskar dej me :)

2008-07-23 @ 15:17:37
URL: http://becca91.blogg.se/
Skriv en rad och gör min dag


Kommentera här:

Jag heter:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0