26 juli - Varmt varmt

Var till stan igår, men hann inte köpa tyg. Eller ja, jag vet inte riktigt vilket tyg jag ska leta efter, vilket gör det hela lite svårare... Lite skor fick jag i alla fall tag på, och ett fint halsband :D
Har varit och fikat med min familj och min gammelfarmor idag, eftersom hon fyllt år. Hon är så gullig, alltid så positiv. Jag vill bli som henne när jag en dag är gammal.

I morgon ska jag, familjen och ev. farmor och farfar åka till Uppsala. Lite grejer till köket blir det med, eftersom pappa rivit ut själva "köksdelen" i köket. Hoppas jag får tag på tyg då istället, så jag kan sy :) Annars blir jag väl halvt galen.
Och på måndag blir det jobb igen, bara en vecka visserligen, men ändå. Jag måste somna tidigare på kvällarna, men det är svårt... Veckan efter "jobbveckan" ska jag jobba torsdag och fredag också, sen är jag klar :D
Sen är det bara att vänta på lönen i augusti, så ska det minsann köpas trummor XD

Kommentarer
Skriv en rad och gör min dag


Kommentera här:

Jag heter:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0