28 juli - Jobb, jobb och jobb

Har jobbat idag, vilket först kändes helt fel men sen blev bättre och bättre under tiden dagen gick. När jag skulle gå upp imorse trodde jag det var söndag,  eller - jag ville att det skulle vara söndag. Ville och hoppades.
Men - måndag har det varit hela dagen, och det kommer det vara ett par timmar till.

Det som gjorde dagen bättre var att L och N också jobbar, och det var riktigt kul att få se dem igen.
Vete sjutton om jag klarat av dagen själv...

Kan inte stanna uppe länge idag eftersom jag måste upp imorn igen, och är faktiskt ganska trött nu. Inte kan jag skylla på värmen heller, för nu är det inte lika varmt.

"Men - Jag klagar inte"

Kommentarer
Skriv en rad och gör min dag


Kommentera här:

Jag heter:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0