1 September - New Month, New Beginning

Fatta vad länge jag drömt om detta. Flera nätter har jag levt livet jag velat leva, och nu har jag tagit ett steg som kan hjälpa mig komma lite närmre det livet.

Jag är så otroligt glad idag.

Jag har inte funderat på att vara nedstämd på något sätt. Allt har verkligen fungerat otroligt bra för mig idag.
Det var länge sedan jag hade en så bra dag. Jag hoppas det blir flera.

...

'cause I did just what I wanted to
I did what I've been thinking
for what started to feel like years
yeah I did what my heart told me to do
this dream kept me from sinking
it's like I don't have any fears

wanna make this something real?

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack så mycket :D

2008-09-01 @ 22:33:28
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Becca

Jopp blev hemma fast va tvungen att åka in till doktorn fast jag var sjuk:/

2008-09-02 @ 16:40:33
URL: http://Becca91.blogg.s
Skriv en rad och gör min dag


Kommentera här:

Jag heter:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0