3 September - Guess You Could Say That This Is Living

Den här veckan har verkligen varit totalsnurrig hittills. En sjuhelvetes blandning av bra och mindre bra saker.
Den har varit... uppfriskande. Något nytt, som inte påminner om någon annan vecka.
Jag vet inte varför den har blivit som den är, men jag gillar det. Att vakna på morgonen och inte veta vad som händer.

I måndags överraskade jag mig själv på ett positivt sätt genom att vara modigare än jag trodde jag var.
Igår sov jag på bussen och vaknade inte förrän busschaffören sa åt mig att gå av. Det vill jag inte uppleva igen, men nu behöver jag i alla fall inte undra hur det skulle varit att fortfarande sova när alla andra går av.
Sen visade S bilder på små söta hamsterungar, och jag vill ha en liten sådan att ta hand om. Jag saknar Marwin och att känna att någon, om så bara en liten kanin eller hamster, verkligen behöver mig.
Idag var det tänkt att jag skulle följa med S hem, men det funkade inte riktigt så jag åkte helt enkelt hem istället. Ska åka dit någon annan dag och kolla på hamstrarna.
Sen blev jag överraskad på ett mindre positivt och mer negativt sätt när jag upptäckte att jag råkat boka två kurser på samma dag och tid. Mindre lyckat, men det fixar vi på ett eller annat sätt.

Och imorgon... Vem vet vad som händer imorgon? Det gör inte jag.
Och jag älskar det.

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja Jukka är helt annorlunda han satt å drack öl vid sattionen å satt å pratade å rörde sig som fan på tåget å kunde inte sitta still å typ uppsatt hår me trasiga jeans

2008-09-03 @ 16:28:09
URL: http://becca91.blogg.se/
Skriv en rad och gör min dag


Kommentera här:

Jag heter:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0