3 September - Inspiration 'Til Death'll Be My Company

Åh vad jag kan älska vissa personers musikspelare i en del bloggar.
Eftersom jag ledsnar på musik så fort (kan ju ha lite att göra med att jag spelar sönder en artist totalt under en vecka för att sedan hitta något nytt), är jag alltid på jakt efter något annat att lyssna på.
Har hittat en  härlig version av I Will Survive t.ex., som jag blev riktigt glad av att lyssna på. Det ska tydligen vara störande med musik medan man läser bloggar, men det förstår jag inte riktigt.

Är det någon musik som jag absolut inte tål (dansband, discomusik etc.), är det ju bara att klicka på stoppknappen.
Har folk verkligen blivit så lata? Det är väl för sjutton bara 10 centimeters avstånd till den där lilla knappen med stopptecknet på. Jag lider i alla fall inte av det.

Nu har jag nya musikinfluenser att inspireras av nästa gång jag inte vet vad jag ska lyssna på.
Helt fantastiskt vad jag kan vara lätt att roa ibland. En liten musikspelare kan just ha gjort min dag ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: jessica

mig is very mycket in love i din blogg musik XD sen när jag stänger ner så blir jag jätte lessen för att jeg inte har dom låtarna på min dator:( XD

2008-09-04 @ 19:20:45
Skriv en rad och gör min dag


Kommentera här:

Jag heter:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0