7 September - What I Didn't Know Wasn't Unreal After All

Det känns som att det var väääldigt länge sen jag skrev här, och det kan bero på att jag har fullt upp med min andra blogg... Jag gör en massa bloggdesigner åt folk, och det är så kul att jag inte riktigt vet hur jag ska hinna med att uppdatera den här bloggen också.

...

Idag har jag i alla fall kört lite bil. Mamma har köpt ett sånt där "övningskörar-spel" eller vad man nu ska kalla det, och jag har testat det lite grann. Kan ganska mycket mer om bilar nu måste jag säga.

Så tyckte pappa att jag skulle köra lite på gården..! Lite läskigt.

Jag lärde mig starta bilen, backa... Och krockade inte en enda gång! Jättekul var det.
Jag kände mig så jäkla duktig när jag körde omkring här utanför, jag visste inte att lilla jag kunde sånt där som har med bilar att göra... Men jag bevisade visst för mig själv att jag visst kan.

Och jag kan knappt vänta tills jag får köra igen...

Kommentarer
Skriv en rad och gör min dag


Kommentera här:

Jag heter:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0